Korbowód Kubota V3800

Korbowód do silnika Kubota V3800 oferowany przez naszą firmę, dostępny od ręki w większości przypadków. Do korbowodu Kubota V3800 możesz nabyć panewki. Posiadamy panewki Kubota V3800 nominalne oraz nadwymiarowe.

Jeśli masz pytania, chcesz zapytać o dostępność – zadzwoń.

Wymienione niżej parametry charakteryzują własności oleju i decydują o jego przydatności do smarowania silników.

1.            Lepkość (wiskoza) przy temperaturze pracy; olej o bardzo wysokiej lepkości wywołuje duże straty na tarcie; niedostatecznej lepkości oleju towarzyszy silne zużycie części trących, ponieważ warstewka oleju, ze względu na jej małą grubość, łatwo ulega przerwaniu wskutek nierówności powierzchni trących i działania różnych twardych wtrąceń (kurz, cząsteczki metalu, nagar), które dostają się do oleju podczas pracy silnika.

2.            Punktem zapłonu nazywamy najniższą temperaturę oleju, przy której wydzielające sic z niego pary, zmieszane z otaczającym powietrzem, zapalają się przy zbliżeniu otwartego płomienia. Przy tej temperaturze wytworzone gazy nie będą się palić ciągłym płomieniem. Natomiast jeżeli podgrzejemy olej do temperatury wyższej, tzn. punktu palenia się to wówczas parowanie gazów jest na tyle szybkie, że stwarza możliwość utrzymania stałego płomienia.

3.            Punkt krzepnięcia (umowne pojęcie, charakteryzujące zmniejszenie płynności oleju) jest to temperatura, przy której olej nalany do probówki pozostaje nieruchomy przez określony czas przy pochyleniu probówki pod kątem 45 stopni. Punkt krzepnięcia ma duże znaczenie dla charakterystyki oleju z punktu widzenia jego użycia w porze zimowej. Rozruch zimnego silnika, zaopatrzonego w olej o stosunkowo wysokiej temperaturze krzepnięcia, może być bardzo utrudniony, a nawet niemożliwy.

4.            Czystość, tj. brak zanieczyszczeń mechanicznych, kwasów i zasad, wody oraz mają zawartość części niepalnych