Głowica silnika Kubota V3307

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota V3307 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota V3307 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota V3307

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota V3307 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

W konstrukcji kadłuba głównymi czynnikami są:

liczba i układ cylindrów;

układ rozrządu — przy układzie dolnozaworowym kadłub jest bardzo sztywny, lecz jego odlew jest skomplikowany; układ górnozaworowy, szczególnie w wypadku zastosowania mokrych tulei cylindrowych, daje znacznie prostszy odlew, lecz w celu nadania mu odpowiedniej sztywności wymaga różnych wzmocnień, jak np. użebrowania ścian, wydłużenia ścian bocznych poniżej osi walu korbowego itp.;

rodzaj pracy silnika (dwusuw lub cztero-suw narzuca od razu rozwiązanie bloku (w dwusuwie przeważnie zamiast zaworów istnieją szczeliny), a niekiedy i skrzyni korbowej (dwusuwy ze sprężaniem w skrzyni korbowej); typ silnika — kadłuby silników z zapłonem iskrowym ze względu na mniejsze ciśnienie gazów są mniej obciążone i dzięki temu mogą mieć lżejszą konstrukcję (np. przegrody w skrzyni korbowej są wykonywane co drugi cylinder), silniki z zapłonem samoczynnym natomiast wymagają bardziej sztywnej konstrukcji;

rodzaj chłodzenia — chłodzenie wodne powoduje konieczność wykonania płaszcza wodnego w bloku cylindrowym; chłodzenie powietrzne wymaga użebrowania cylindrów i zainstalowania dmuchawy;

materiał — we wszystkich silnikach przemysłowych i okrętowych oraz w większości silników samochodowych stosuje się żeliwo, natomiast w lotniczych i niektórych samochodowych — stopy lekkie, które wymagają wstawianych tulei cylindrowych.