Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V3300

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V3300. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota V3300.

Zawory głowicy Kubota V3300

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota V3300.

Zasada wtrysku paliwa w silnikach z zapłonem iskrowym została zastosowana w ostatnich latach w wielu silnikach lotniczych średniej i dużej mocy; obecnie spotykana jest w nie-których silnikach pojazdów mechanicznych. Zalety tych silników w porównaniu z silnikami z zapłonem samoczynnym są następujące:

1.Wyższe średnie ciśnienie użyteczne: tłumaczy się to zmniejszeniem wysokiego współczynnika nadmiaru powietrza, potrzebnego do lepszego i pewnego wymieszania i spalania w silnikach z zapłonem samoczynnym. W ten sposób objętość skokowa jest bardziej racjonalnie wyzyskana i otrzymuje się wyższą moc z litra pojemności skokowej.

2.Łatwiejszy rozruch:     silnik mający taki stopień sprężania bodzie równie łatwy do rozruchu ręką lub rozrusznikiem, jak silnik gaźnikowy. Silnik z zapłonem samoczynnym wymaga albo rozrusznika w takiej mocy, albo rozruchowego silnika benzynowego, lub specjalnych urządzeń do rozruchu, jak np. instalacji sprężonego powietrza itp. To wszystkie urządzenia zwiększają ciężar konstrukcji i komplikują obsługę.

3. Mniejszy jednostkowy ciężar silnika; mniejsze najwyższe ciśnienie spalania pozwala budować części układu korbowego lżejsze i z tańszego materiału.

4.Zwiększony zakres stosowanych paliw; przymusowy zapłon iskrą zmniejsza wrażliwość silnika na własności paliwa i pozwała na stosowanie wszystkich zasadniczych rodzajów silnikowych paliw płynnych. Niewybredność w odniesieniu do stosowanego paliwa umożliwia wszechstronne zastosowanie takiego silnika. Natomiast silnik z zapłonem samoczynnym wymaga paliwa o odpowiedniej liczbie oktanowej i odpowiedniej temperaturze samozapłonu.

5.Mniejsze zużycie części silnika; wysokie wartości naj-wyższych ciśnień i obciążeń cieplnych w silnikach z zapłonem samoczynnym wywołują szybkie zużycie układu korbowego. Ze względu na lepsze pod tym względem warunki pracy silników wtryskowych z zapłonem iskrowym, zużycie poszczególnych części jest poważnie zmniejszone.

6.Większa długotrwałość układu paliwowego; silniki wtryskowo z zapłonem iskrowym wymagają ciśnienia wtrysku 2 – 2,5-krotnie mniejszego, niż silniki z zapłonem samoczynnym, co znacznie przedłuża okres pracy całego układu paliwowego i ułatwia obsługę.