Kubota V3300 uszczelniacze wału korbowego simering

W ofercie uszczelniacze wału do Kubota V3300 – uszczelniacz wału tył oraz przód. Do Kubota V3300 uszczelniacz wału od strony koła zamachowego i pasowego dostępny na miejscu. Wysyłka do klienta tego samego dnia.

Kubota V3300 wszystkie uszczelniacze dostępne.

Zamontowane na łożyskach tocznych stożkowych. Wewnętrzne pierścienie obu łożysk są osadzone na tule sprzęgła wykonującej ruch poosiowy. Do obu kół zębatych jest zamocowany wewnętrzny stożek sprzęgła ciernego z okładziną cierną. Bębny linowe są wykonane razem z tarczami hamulcowymi i zewnętrznymi stożkami sprzęgła jako jednolite odlewy żeliwne. Oba bębny są umiejscowione na wałach za pomocą tocznych łożysk skośnych. Wały są z jednej strony zamocowane -na stałe w Obudowie wciągarki, a z drugiej w tulejach sprzęgła. Na końcach wałów wystających poza tuleje sprzęgła jest nacięty gwint trapezowy i nakręcone nakrętki połączone z tulejami i z dźwigniami sterującymi umieszczonymi w kabinie kierowcy. Ruch dźwignią powoduje obrót nakrętek, a więc tym samym i ich przesunięcie wzdłuż osi nieruchomych wałów. Nakrętki przesuwają tuleje sprzęgieł, na których są osadzone koła zębate i sprzęgła stożkowe. Przesunięcie tarcz wewnętrznych ‚sprzęgieł powoduje powstanie luzu łub docisku, co jest równoznaczne z obrotem łub zluzowaniem bębnów linowych. Bęben linowy jest unieruchamiany hamulcem taśmowym zaciskanym