Końcówki wtrysków, końcówki wtryskiwaczy Kubota V2203

Końcówki wtrysków Kubota V2203 dostępne od ręki w naszej firmie. Końcówki wtryskiwaczy Kubota V2203 wysyłane tego samego dnia.

Przed zamówieniem wyjmij wtrysk z silnika Kubota V2203 (nie dotyczy najnowszych wersji Common Rail) i wykręć końcówkę z obsady wtrysku.  Podaj nam wszystkie oznaczenia odczytane z tej końcówki.

Konieczność aktualizacji instrukcji smaro­wania wynika z następujących przesłanek:

—     Asortyment znajdujących się na rynku środ­ków smarujących zmienia się, przy czym zakre­sy stosowania nowo wprowadzanych środków nie zawsze pokrywają się z zakresami wycofy­wanych. Występują również pewne wahania możliwości ilościowego pokrycia zapotrzebowa­nia na niektóre rodzaje środków smarujących, co zmusza do stosowania środków zamiennych.

—     W związku z różnorodnością znajdujących się w eksploatacji maszyn, tak pod względem wieku jak i pochodzenia, do smarowania ich zalecane mogą być nie zawsze obecnie znajdu-. jące się na rynku środki smarujące. Nie zawsze również dostępne są właściwe smary zamienne zalecane dla maszyn importowanych.

—     Określenie zalecanych w dokumentacji tech­niczno-ruchowej środków smarujących wyłącz­nie z punktu widzenia konstrukcji i dowolny ich wybór spośród wielu nieraz spełniających te wymagania; prowadzi do zalecania różnych rodzajów smarów dla węzłów tarcia, pracują­cych w zbliżonych lub nawet identycznych wa­runkach.

—     Podawane w instrukcjach smarowania zale­cenia wynikają z założeń przyszłych warunków eksploatacji. W rzeczywistości warunki eksplo­atacji odbiegają nieraz znacznie od założeń, a także: występują duże rozbieżności przy różnych zastosowaniach tej samej maszyny. Pewne wę­zły tarcia mogą pracować praktycznie w wa­runkach znacznie cięższych od założonych, a in­ne w znacznie lżejszych.

—    Gospodarka smarami w ramach jednostek organizacyjnych eksploatujących maszyny po­winna być możliwie prosta i oszczędna. Pożąda­ne jest zmniejszenie do niezbędnego minimum asortymentu stosowanych środków smarują­cych, co upraszcza i ułatwia gospodarkę smara­mi oraz urządzeniami smarowniczymi oraz zmniejsza możliwość nieprawidłowej zamiany różnych środków smarowniczych. Przeprowadzanie zabiegów smarowniczych po­winno być możliwie mało pracochłonne i nie po­winno powodować zbyt długich postojów ma­szyn. Dłuższe zabiegi smarownicze powinny być wcześniej zaplanowane.