Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1903

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1903. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota V1903.

Zawory głowicy Kubota V1903

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota V1903.

W niektórych silnikach regulacja chwili zapłonu odbywa się za pomocą wtryskiwacza z przesuwną dyszą. Przy małych obciążeniach dysza sięga znacznie w głąb komory spalania i większość paliwa sięga do gruszki. Przy zwiększeniu obciążenia dysza cofa się od wnętrza wtryskiwacza i stożek paliwa rozprzestrzenia się na większej powierzał mi, przy czym znaczna część paliwa trafia na mniej nagrzaną ściankę komory spalania. Regulacja chwili zapłonu przez zmianę początku wtrysku paliwa polega na tym. że przy wcześniejszym wtrysku, to jest przy większym przyspieszeniu wtrysku, pozostaje więcej czasu na podgrzanie i odparowanie cząsteczek paliwa oraz ich wymieszanie z powietrzem. Dlatego taka mieszanka łatwiej zapala się i wydziela większa ilość ciepła, co jest szczególnie ważne podczas rozruchu silnika i jego pracy na małych obciążeniach.