Pompa oleju Kubota V1902

Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota V1902. Pompa oleju Kubota V1902 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.

Pompy oleju Kubota V1902 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.

Tłoki silników spalinowych wykonuje się z żeliwa, sto­pów lekkich, a w niektórych przypadkach również ze stali. Żeliwo jest bardzo dobrym materiałem do wyrobu tłoków. W związku jednak z dążnością do pod­wyższania stopnia sprężania oraz zwiększania prędkości obrotowej silników, co połączone jest ze wzrostem sił masowych, na tłoki zaczęto stosować mate­riały lżejsze, głównie stopy aluminiowe i magnezowe.

Obecnie w silnikach samochodowych prawie wyłącznie są stosowane tłoki ze stopów lekkich, najczęściej aluminiowych. Stopy magnezowe, aczkolwiek lżejsze, nie znalazły szerszego zastosowania ze względu na wyższy koszt i gor­sze własności mechaniczne. Dzięki dobrej przewodności stopów lekkich tłoki z tych stopów mają niższą temperaturę niż tłoki żeliwne, co umożliwia stoso­wanie wyższych stopni- sprężania i zapewnia większą sprawność silnika.’ Prawie dwukrotnie mniejsza masa tłoków ze stopów lekkich w porównaniu z tłokami żeliwnymi umożliwia stosowanie większych prędkości obrotowych oraz wzrost sprawności ogólnej silnika dzięki zmniejszeniu sił bezwładności. Poza tym sto­py lekkie mają mały współczynnik tarcia przy współpracy ze stalą i żeliwem. Żeliwna tuleja cylindrowa, tłok ze stopu lekkiego, żeliwne pierścienie i stalowy sworzeń tłokowy stanowią przykład materiałów dobrze dobranych pod wzglę­dem własności ślizgowych.