Termostat Kubota V1702 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1702.
Termostat Kubota V1702 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Sucha tuleja cylindrowa jest osadzana w cylindrze z wciskiem. Powinna ona dokładnie przylegać do ścianek cylindra, w przeciwnym razie gładź cylindrowa będzie nierównomiernie chłodzona. Dla ułatwienia montażu w dolnej części tuleja ma zwykle stożkową powierzchnię zewnętrzną. Wstawianie tulei do cylindra można ułatwić przez jej oziębienie. Jako środka chłodzącego najczęściej używa się zestalonego dwutlenku węgla, tzw. suchego lodu.
Zastosowanie mokrych tulei cylindrowych upraszcza konstrukcję kadłuba. Ponadto ułatwiają one naprawy silnika, ponieważ mogą być całkowicie obrobione i dokładnie wykończone przed osadzeniem ich w kadłubie, a do ich montażu niepotrzebne są żadne specjalne przyrządy ani urządzenia. Grubość ścianki mokrej tulei cylindrowej wynosi (0,06 -f-0,75) D umożliwia jednorazowe przetoczenie tulei podczas naprawy silnika. Mokra tuleja cylindrowa styka się bezpośrednio z cieczą chłodzącą, musi więc być uszczelniona w górnej i dolnej części, aby uniemożliwić przedostawanie się cieczy chłodzącej do komory spalania i komory korbowej.