Cewka gaszenia Kubota V1505

Cewka gaszenia do silnika Kubota V1505.

Cewki Kubota V1505 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.

Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.

Pompa zębata daje stosunkowo wysokie ciśnienie tłoczenia, jednakże jej zdolność zasysania jest niewielka i dlatego pracuje ona najlepiej wtedy, gdy jest całkowicie zanurzona w oleju.

W silniku z zapłonem iskrowym pompa oleju zazwyczaj jest napędzana od wałka rozrządu za pośrednictwem śrubowych kół zębatych. W sil­nikach z zapłonem samoczynnym często stosuje się napęd od koła zębatego rozrządu, umieszczonego na wale korbowym. Zawór przelewowy umieszcza się bezpośrednio przy pompie oleju. W razie nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju zawór przelewowy otwiera połączenie między stroną tłoczącą i stroną ssącą pompy oleju. Ciśnienie oleju podczas normalnej pracy silnika powinno wynosić 300-^500 kPa. Na biegu jałowym ciśnienie nie powinno spa­dać poniżej 100 kPa, natomiast w chwili rozruchu zimnego silnika nie powin­no ono przekraczać 1000 kPa.