Termostat Kubota V1200, V1205 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V1200, V1205.
Termostat Kubota V1200, V1205 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Zwartą budową skrzyni korbowej wyróżnia się np, czterocylindrowy silnik małej mocy (10 kW). Wał korbowy tego silnika jest ułożyskowany tylko na dwóch łożyskach głównych, przy czym nie są to łożyska dzielone, lecz mają kształt tulei. Łożysko przy kole zamachowym jest osadzone w dużej pokrywie przykręconej do czołowej ścianki skrzyni korbowej. Umożliwia to wkładanie i wyjmowanie wału przy montażu i demontażu silnika.
W silnikach o dzielonych wałach korbowych ułożyskowanych w łożyskach tocznych stosuje się tzw. tunelowe skrzynie korbowe.
Ślizgowe łożyska główne wału korbowego są z reguły dzielone. Górna część łożyska, tzw. oprawa, jest wykonana w odlewie kadłuba, dolna zaś, zwana pokrywą, najczęściej jest przymocowana dwiema mocnymi śrubami. Często stosuje się śruby dwustronne (w odlewie aluminiowym zawsze). Ze względu na znaczne obciążenie pokrywa łożyska ma zwykle przekrój dwuteowy. Rozstaw śrub mocujących jest możliwie mały, w celu zmniejszenia momentu zginającego pokrywę. Śruby te, podobnie jak śruby korbowodowe, wykonuje się z wysokogatunkowej stali stopowej i obrabia cieplnie. Śruby dokręca się kluczem dynamometrycznym, podobnie jak śruby korbowodowe.