Termostat Kubota S2600, S2602

Termostat Kubota S2600, S2602 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota S2600, S2602.

Termostat Kubota S2600, S2602 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.

Termostat Kubota S2200

W ofercie również termostat do silnika Kubota S2200.

Koło zamachowe jest wyposażone w wieniec zębaty umożliwiający urucho­mienie silnika rozrusznikiem elektrycznym. Wieniec łączy się z kołem za pomo­cą śrub lub wciskowo.

Kadłub silnika stanowi obudowę zamykającą przestrzeń mieszczącą głów­ne ruchome elementy silnika. Podstawową częścią kadłuba jest skrzynia kor­bowa służąca do osadzenia wału korbowego. W niektórych silnikach (a zawsze w silnikach chłodzonych powietrzem) skrzynia korbowa stanowi oddzielną część, w której są umieszczone cylindry — pojedyncze lub zespolone w bloku cylindrów. W większości silników chłodzonych wodą kadłub silnika 1 (rys. 11.1) jest wykonany w postaci jednolitego odlewu, zawierającego blok cylindrów i górną część skrzyni korbowej. Dolna część skrzyni korbowej, tzw. miska ole­jowa, stanowi zbiornik oleju. W porównaniu z kadłubem dzielonym jednolity kadłub silnika ma liczne zalety, a mianowicie jest sztywniejszy, umożliwia zbli­żenie do siebie cylindrów i zmniejszenie masy (wskutek zwartości konstrukcji i możliwości zastosowania cieńszych ścianek). Znacznie prostsza jest ponadto obróbka kadłubów jednolitych.