Rozrusznik i alternator Kubota S2600, S2602

W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota S2600, S2602. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota S2600, S2602 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.

Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota S2600, S2602 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.

Rozrusznik i alternator Kubota S2200

W ofercie również rozrusznik i alternator do silnika Kubota S2200.

Sworzeń smaruje się bądź rozbryzgowo olejem, który przedostaje się otwo­rami w główce korbowodu, bądź pod ciśnieniem olejem dopro­wadzanym przez kanał wywiercony w trzonie korbowodu.

W pewnych konstrukcjach, zwłaszcza w silnikach motocyklowych, zamiast tulejki brązowej w główce korbowodu umieszcza się łożysko igłowe. Trzon korbowodu ma najczęściej przekrój dwuteowy.

Gdy sworzeń tłokowy jest smarowany pod ciśnieniem, wtedy w trzonie korbowodu jest wywiercony kanał o średnicy 4-h8 mm (zależnie od długości korbowodu), doprowadzający olej.

W silnikach z normalnym (nie składanym) wałem korbowym korbowody zawsze mają łby dzielone, tzn. z odejmowaną pokrywą. Pokrywę z pozostałą częścią korbowodu najczęściej łączy się za pomocą dwu śrub. Dokładność po­łączenia obu część uzyskuje się przez zastosowanie pasowanych śrub lub schodkowej płaszczyzny podziału łba. Nakrętki śrub zabezpie­cza się przed odkręcaniem zawleczką lub odginaną podkładką blaszaną. Ostatnio nie stosuje się zabezpieczania nakrętek śrub korbowodowych, gdyż wystarczające zabezpieczenie stanowi siła zacisku wstępnego.