Cewka gaszenia Kubota S2600, S2602

Cewka gaszenia do silnika Kubota S2600, S2602.

Cewki Kubota S2600, S2602 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.

Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.

Cewka gaszenia Kubota S2200

W ofercie również cewka gaszenia do silnika Kubota S2200.

Aby smarowanie silnika było prawidłowe, poziom oleju w misce olejowej nie może spaść poniżej określonego minimum.

Do kontroli prawidłowości smarowania służy manometr umieszczony na desce rozdzielczej samochodu i włączony w obieg oleju. Dla utrzymania stałego ciśnienia oleju niezależnie od prędkości wału korbowego w przewodzie tłocz­nym umieszcza się zawór przelewowy, który otwiera się samoczynnie z chwilą, gdy ciśnienie oleju wzrośnie do określonej wartości. Dzięki temu nadmiar tłoczo­nego oleju spływa z powrotem do miski olejowej.

Odmianą systemu smarowania pod ciśnieniem jest tzw. system suchej mis­ki olejowej. Różni się on od opisanego systemu tym, że zbiornik oleju jest za­mknięty i umieszczony na zewnątrz silnika. Spływający po ściankach komory korbowej olej gromadzi się w jednej lub dwóch studzienkach (wgłębieniach) miski olejowej, skąd dodatkowa pompa przetłacza go do zbiornika oleju. W ta­kim systemie smarowania silnik musi mieć zatem co najmniej dwie pompy oleju.