Pompa paliwa, pompka zasilająca Kubota F2803

W ofercie pompa paliwa do silnika Kubota F2803. Dostępne na miejscu pompy podające paliwo we wszystkich wersjach. Elektryczna pompa paliwa, pompa podająca paliwo oraz pompka zasilająca na wałek rozrządu Kubota F2803 oferowane przez naszą firmę.

Pompa zasilająca Kubota F2803 dostępna od ręki.

Przy przewozach w kontenerach następuje wprawdzie nieznaczne obniżenie ładowności o ciężar kontenera, ale nie ma to większego wpływu na efektywność tego rodzaju transpor­tu. Cały system polega na tym, że w wytwór­ni prefabrykatów elementy ładowane są od razu do kontenerów, które ustawiane są na podwyższeniach (rampach), pod które podjeż­dża przyczepa. Kontener ma własne koła i za pomocą wciągarki zostaje wtoczony na ramę przyczepy. Na placu budowy w identyczny spo­sób— w odwrotnej kolejności, kontener zostaje przetoczony na przygotowane rampy. System załadunku i wyładunku kontenerów może być różny, ale jego istota pozostaje beż: zmian.

Na przeszkodzie szerokiego rozpowszechnienia tego systemu stoją pewne trudności w uzyska­niu zgody Wydziałów Komunikacji Rad Naro­dowych na dopuszczenie do ruchu bez ograni­czeń ponadnormatywnych v środków transpor­towych. Z technicznego punktu widzenia moż­na stwierdzić, że przyczepy te mają doskonałe rozłożenie nacisków na wszystkie koła, że nie są one większe od nacisków jednostkowych, ja­kie na jezdnię wywierają np. koła autobusów, i że biorąc pod uwagę ich korzystną ładowność znacznie maleje na ulicach częstotliwość przejazdów w stosunku do przypadku, kiedy pre­fabrykaty: przewożone ,są środkami transporto­wymi o mniejszej ładowności.