Cewka gaszenia Kubota F2503

Cewka gaszenia do silnika Kubota F2503.

Cewki Kubota F2503 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.

Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.

Cewka gaszenia Kubota F2302

W ofercie również cewka gaszenia do silnika Kubota F2302.

Aby oprócz smarowania zapewnić odpowiednie chłodzenie współpracujących części silnika, powierzchnie współpracujących części muszą być obficie zwilżane olejem. W tym celu we wszystkich nowoczesnych silnikach stosuje się olejenie pod ciśnieniem. Wyjątek stanowią dwusuwowe silniki gaźnikowe ze sprężaniem w komorze korbowej, w których stosuje się tzw. olejenie mieszankowe. Olejenie pod ciśnieniem. W takim systemie olejenia olej jest doprowadza­ny pod ciśnieniem do łożysk głównych i korbowodowych wału korbowego, do łożysk walka rozrządu oraz do łożysk dźwigni zaworowych. W silnikach bar­dziej obciążonych również sworzeń tłokowy jest olejony pod ciśnieniem olejem doprowadzanym przez kanał wywiercony w trzonie korbowodu lub przez rur­kę biegnącą wzdłuż trzonu korbowodu. Pozostałe miejsca wymagające smaro­wania, a mianowicie gładź cylindrowa, sworzeń tłokowy w silnikach mniej ob­ciążonych, popychacze, krzywki wałka rozrządu, trzonki zaworów i koła zę­bate, są smarowane olejem wypływającym z łożysk i rozbryzgiwanym przez obracające się części na mgłę olejową.