Głowica Kubota F2302-DI

Głowica Kubota F2302-DI silnika, który znalazł zastosowanie w miniładowarkach, minikoparkach, koparkach kołowych. Głowica, uszczelniacze zaworowe silnika Kubota F2302-DI dostępne od ręki.

Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Kubota F2302-DI z maszyn przemysłowych.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Czy wiesz że…

Okresowe obsługi techniczne lub przeglądy techniczne wykonuje serwis lub warsztat naprawczy. Polegają one na kontroli i regulacji silnika spalinowego, silników elektrycznych oraz pozostałych głównych zespołów wózka, połączonych często z demontażem elementów w celu ich nasmarowania. Jeżeli w trakcie kontroli wykryte zostaną uszkodzenia lub zużycie elementów, przeprowadza się tzw. naprawę bieżącą (remont bieżący), czyli demontuje wadliwie pracujący układ, kontroluje stan jego części składowych, wymienia części zużyte bądź uszkodzone oraz montuje układ. Zarówno obsługi techniczne, jak i naprawy bieżące wymagają specjalistycznego wyposażenia w przyrządy kontrolne i narzędzia oraz fachowego przygotowania. Naprawa bieżąca może polegać również na wymianie wadliwie pracującego zespołu na nowy. Sposób ten skraca znacznie czas naprawy, nie wymaga wysokich kwalifikacji i pozwala na wykonanie naprawy w skromniej wyposażonych warsztatach naprawczych. Uszkodzony zespół przekazywany jest następnie do warsztatu specjalistycznego w celu przeprowadzenia naprawy. Ustalenie terminów obsługi technicznej dla każdego wózka wymaga prowadzenia ewidencji (w postaci książki maszyny lub innej), w której odnotowuje się czas pracy lub liczbę motogodzin oraz przeprowadzone obsługi, awarie i naprawy. Do obowiązków kierowcy należy prowadzenie ewidencji czasu pracy, wykonywanych przez niego obsług oraz usuwanych usterek. Po dwóch naprawach bieżących wykonywana jest naprawa średnia (remont średni), która polega na naprawie kilku głównych zespołów wózka. Po naprawie średniej stan techniczny wózka stwierdza się komisyjnie w trakcie prób odbiorczych.