Panewki Kubota DF972

Panewki Kubota DF972 silnika benzynowego, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych i wózkach widłowych.

Wszystkie części zamienne do silników Kubota DF972, dostępne od ręki.

UWAGA! Do wszystkich modeli silników Kubota DF972 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).

Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.

Do wałów korbowych Kubota DF972 oferujemy między innymi:

  • Panewki korbowodowe
  • Panewki główne
  • Pierścienie oporowe
  • Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje

Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.

Czy wiesz że…

Aby olej spełniał swoje zadania w wymienionych łożyskach musi odpowiadać następującym warunkom: nałożony w miejscu smarowania nie powinien rozpływać się; nie powinien starzeć się (zmieniać swoich własności chemicznych podczas utleniania), ani gęstnieć w .czasie, powinien dobrze chronić łożysko od korozji (nie mieć odczynu kwaśnego); powinien mieć dobre własności smarne; w granicach temperatur eksploatacji przyrządu przy najmniejszej temperaturze nie powinien zbytnio gęstnieć, a przy najwyższej – zbytnio rzednąć i odparowywać, ulegać -rozkładowi, czy też zapalać się. Najważniejszą przyczyną oporów ruchu przy tarciu tocznym są odkształcenia powstające w miejscu zetknięcia się elementu toczącego się (kuli, walca) z powierzchnią (płaską, walcową). Zjawisko występowania oporów ruchu przy toczeniu będzie wyjaśnione na przykładzie toczenia się walca po płaszczyźnie, gdyż przypadek taki występuje najczęściej w praktyce (np. jazda samochodem, rowerem, pociągiem). Na rysunku przedstawiono walec o ciężarze Q, który jest ciągniony po poziomej płaszczyźnie siłą F. Dla uproszczenia zakłada się, że walec jest sztywny, a odkształceniu ulega tylko podłoże w ten sposób, że walec styka się z podłożem na powierzchni odpowiadającej łukowi AO. Pomija się również tarcie w czopach walca, do których zaczepiona jest siła F. Siła F stara się obrócić walec dookoła punktu O. Zwiększając tę siłę, dochodzimy do równowagi granicznej, kiedy na walec działają trzy siły: siła ciągnąca F, ciężar walca Q i reakcja R podłoża. Z warunków równowagi trzech sił wynika, że są to siły przecinające się w jednym punkcie – na osi walca.