Regeneracja pomp wtryskowych Kubota D905 naprawa

Regeneracja, naprawa i części zamienne pomp wtryskowych Kubota D905. Zajmujemy się profesjonalnym serwisem i regeneracją wszystkich kasetowych (mocowanych do bloku silnika) pomp wtryskowych Kubota D905, a także innych modeli pokrewnych. Zajmujemy się również pompa rotacyjnymi oraz wszystkimi innymi typami pomp Kubota D905.

Serwis pomp wtryskowych Kubota D905

Jeżeli masz jakikolwiek problem z pompą wtryskową Kubota D905, przyślij ją nam, a my wycenimy naprawę.

Jak to zostało poprzednio wykazane, tłok w silniku Wankla musi spełniać dwa warunki: 1) środek tłoka musi poruszać się po kole, 2) tłok musi się obracać dokoła swego środka w tym samym kierunku z prędkością kątową trzykrotnie mniejszą. Pierwszy warunek można łatwo spełnić osadzając tłok na korbie. W przypadku silnika Wankla stosuje się nie korbę lecz mimo- śród. ponieważ promień korby jest mały. Drugi warunek można spełnić stosując odpowiednią przekładnię zębatą. Najprostsza przekładnia spełniająca żądany warunek wygląda następująco, w pokrywie bocznej cylindra, współśrodkowo z wałom, osadzone jest nieruchomo koło zębate o zębach zewnętrznych. Z kołem tym zazębia się koło o zębach wewnętrznych osadzone w:ścianie tocznej tłoka. Podczas wału koło to obtacza się po kole nieruchomym. Stosunek średnic podziałowych kół zębatych wynosi 2:3, wtedy duże koło zębate o zębach wewnętrznych, podczas jednego obtoczenia na małym kole, obróci się o 1/3 pełnego obrotu względem swojego środka, podczas gdy środek tłoka opisze pełne koło. Ponieważ okrąg opisywany przez środek tłoka ma promień e, średnice i podziałowe;:d i D kół zębatych muszą spełniać warunek: d – 4e i D 6e.