Filtry silnika Kubota D750

Oferujemy filtry silnika Kubota D750. W ofercie filtry Kubota D750 takie jak filtr oleju silnikowego, filtr paliwa oraz filtr powietrza.

Przy zamówieniu podaj nam model maszyny, ponieważ w zależności od zastosowania maszyny, filtry są różne.

Filtry Kubota D750 wysyłamy na cały kraj. Możliwy również odbiór osobisty w siedzibie firmy.

Mechanizm obrotu składa się z silnika elek­trycznego o mocy 3,3 kW i 940 obr/min, sprzę­gła elastycznego z hamulcem klockowym oraz reduktora przekładniowego. Reduktor przekład­niowy ma przekładnie ślimakowe ze ślimakiem 2-zwojowym oraz czołową przekładnię zębatą. Na wałku wyjściowym reduktora założone jest koło zębate, współpracujące z dwurzędowym wieńcem łożyskowym. Mechanizm obrotu za­montowany jest na ramie obrotowej.

Do przemieszczania żurawia po torze szynowym służy mechanizm jazdy, składający się z dwóch niezależnych wózków jezdnych, umieszczonych na wspólnej szynie. Do napędu każdego z wóz­ków służy silnik zwarty z wirnikiem samohamowny typu SZJRKd 54a o mocy 4,5 kW przy 1440 obr/min. Obroty z silnika elektrycz­nego na koła wózka jezdnego przenoszone są przez dwustopniową przekładnię kół zębatych, pracującą w obudowie olejowej, i koła zębate zewnętrzne, współpracujące z wieńcami zęba­tymi zamocowanymi do obu kół jezdnych. Żuraw ŻB-45 A zaopatrżony jest w wyłączniki krańcowe mechanizmu jazdy, wodzenia i pod­noszenia ładunku. Ponadto mechanizm podno­szenia wyposażony jest w ogranicznik udźwigu. Montaż żurawia ŻB-45 A przeprowadza się na ziemi. Po ustawieniu podwozia na szynach, łą­czy się i montuje poszczególne segementy wie­ży i wysięgnika. Podstawę wieży zamocowuje się do przegubu ramy obrotowej i układa wzdłuż torowiska. Pod wieżą zamocowuje się belkę wysięgnika. W dalszym etapie podnosi się wieżę żurawia wciągarką mechanizmu podno­szenia, a następnie sprowadza wysięgnik do po­zycji poziomej.