Panewki wału korbowego Kubota D722

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D722. Posiadamy panewki Kubota D722 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D722. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Istnieje kilka sposobów chłodzenia oleju. Umieszczenie w układzie smarowania specjalnej chłodnicy oleju z samoczynną regulacją ilości przepływającego przez nią oleju. Chłodnice tego rodzaju stosowane są w silnikach przemysłowych wielkich i średnich mocy, w silnikach lotniczych i czołgowych. Chłodnice oleju w silnikach samochodowych stosowano są rzadko i tylko w większych jednostkach. Przedłużenie płaszcza wodnego korpusu silnika. Przy takim rozwiązaniu układu chłodzenia temperatura wody wywiera znaczny wpływ na temperaturo oleju. O ile w układzie chłodzącym istnieje termostat, regulujący temperaturę wody. to będzie on w pewnym stopniu spełniał rolę regulatora temperatury oleju. Zastosowanie przewietrzania skrzyni korbowej, które można realizować w różny sposób: przegrody skrzyni korbowej wykonane są w postaci pustych skrzynek, przez które przechodzi strumień powietrza; przewietrzanie skrzyni korbowej odbywa się za pomocą strumienia powietrza płynącego od wentylatora zainstalowanego w układzie chłodzenia; strumień powietrza przechodząc przez rurę zasysa ze skrzyni korbowej znajdujące sic w niej powietrze, na miejsce którego wchodzi świeże przez specjalny otwór; zasysanie powietrza ze skrzyni korbowej wykonuje się za pomocą rury. której koniec wyprowadza sio pod silnik: przy szybkim ruchu pojazdu u wylotu skierowanego ku tyłowi powstaje podciśnienie, zaś różnica ciśnień powoduje przewietrzanie skrzyni korbowej.