Pasek klinowy, pasek alternatora Kubota D662

Pasek napędu alternatora Kubota D662. Pasek klinowy Kubota D662 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.

Ze względu na większe rozstawienie osi cylindrów, silnik chłodzony powietrzem ma mniej zwartą budowę, niż silnik chłodzony wodą. Jednakże ze względu na brak chłodnicy, zajmuje ostatecznie mniej miejsca i jest stosowany często w tych przypadkach, gdy umieszczenie silnika w pojeździć jest utrudnione ze względu na szczupłość miejsca. Średnia temperatura cylindra, tłoka i zaworów w silniku chłodzonym powietrzem jest wyższa o około 30%, niż temperatura odpowiednich elementów silnika chłodzonego wodą. W związku z tym współczynnik napełnienia silnika chłodzonego powietrzem i dopuszczalny stopień sprężania są niższe, niż w podobnym silniku chłodzonym wodą. W wyniku tego również sprawność ogólna silnika chłodzonego powietrzem jest nieco niższa.