Wał korbowy Kubota D600

W ofercie wał korbowy do silnika Kubota D600. Oferujemy zarówno używany wał korbowy Kubota D600 jak i regenerowany. Do wału zakupić można panewki wału.

Zapytaj także o inne części zamienne do Kubota D600.

Do tylnej części skrzyni korbowej mocuje się dalszą część kadłuba, zawierającą kanały dla sprężonej mieszanki oraz zaopatrzoną w łapy do podwieszenia silnika na płatowcu. Dalej ku tyłowi występują dalsze części kadłuba: korpus sprężarki i komora tylna. Komora tylna służy do zamocowania większości osprzętu. W silnikach bez doładowania ostatnie trzy części kadłuba mogą być połączone w jedną całość.

Cylindry silników lotniczych chłodzonych powietrzem stanowią cienkościenne tuleje zaopatrzone w żebra. Głowice są przykręcane do tulei na gwint, przy czym tuleje mają kołnierze do zamocowania do skrzyni korbowej. Cylindry silników lotniczych chłodzonych powietrzem wykonywane są przeważnie ze stali chromowej ulepszonej cieplnie lub ze stali cementowanej jak również ze specjalnego żeliwa stopowego z dodatkiem chromu i niklu.