Wentylator Kubota D1703

Nasza firma oferuje wentylator do silnika Kubota D1703. Posiadamy wentylatory wszystkich typów, a także paski wentylatora.

Wiatrak Kubota D1703

Przy składaniu zamówienia podaj nam informacje takie jak: ilość łopat wentylatora Kubota D1703, średnica zewnętrzna, rozstaw śrub. Podaj oznaczenia wydrukowane na pasku wentylatora Kubota  D1703.

Benzyna jest mieszaniną wielu węglowodorów, których trzon stanowią związki parafinowe (o wzorze ogólnym C„H2+ 2) z pewną domieszką związków nafte­nowych (C„H2„), aromatycznych (CnH2„_6)’ olefin (C„H2„).

Średnia temperatura wrzenia paliwa nie może być zbyt wysoka, gdyż utrud­nia to jego odparowanie. Paliwo nie może jednak być zbyt lotne, gdyż paruje w przewodzie doprowadzającym je do gaźnika, a pęcherzyki pary hamują prze­pływ paliwa. Dla ułatwienia rozruchu silnika dobra benzyna powinna zawierać niewielką ilość (do 3%) lekkich frakcji, wrzących już w temperaturze 35°C, przeważająca zaś jej ilość powinna ulegać destylacji w temperaturze 60-1-120 °C. W temperaturze około 200°C destylacja powinna być zakończona.

Liczba oktanowa benzyny wynosi 55-¡-65, przy czym wyższe wartości doty­czą benzyn brakowanych i syntetycznych. Dzisiejsze silniki wymagają paliwa o znacznie większej liczbie oktanowej. Dla podwyższenia liczby oktanowej (o czym mówiono już w rozdziale 6) do benzyny dodaje się bądź paliw odpor­nych na detonację (benzol i alkohol), bądź niewielkich ilości takich związków chemicznych, jak czteroetylek ołowiu Pb(C2H5)4. Czteroetyłek ołowiu jest związkiem silnie trującym. Benzyny etylizowanej nie można więc używać do mycia części, a podczas napraw silników zasilanych taką benzyną należy prze­strzegać odpowiednich przepisów bhp.