Pompa oleju Kubota D1703

Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D1703. Pompa oleju Kubota D1703 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.

Pompy oleju Kubota D1703 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.

Objętość komory wstępnej zależy od jej położenia względem komory głównej. Przy bocznym umieszczeniu komory wstępnej potrzeba większej energii, by strumień paliwa mógł dotrzeć do najdalej położonych cząsteczek tlenu. Dlatego komora wstępna umieszczona z boku cylindra ma większą objętość niż komora umieszczona w osi cylindra.

Zalety silnika z komorą wstępną są następujące:

łagodne narastanie ciśnienia, w związku z tym stosunkowo niskie maksy­malne ciśnienie spalania;

niskie ciśnienie wtrysku paliwa i w związku z tym możliwość stosowania wtryskiwacza jednootworkowego;

bezdymna praca silnika przy niskim współczynniku nadmiaru powietrza;

możliwość stosowania paliwa o niższej liczbie cetanowej i paliw cięższych, dzięki wysokiej temperaturze nie chłodzonej dolnej części komory wstępnej. Obok podanych zalet silniki z komorami wstępnymi mają również wiele wad:

stosunkowo duże zużycie paliwa — (75-h83)- 1CT6 kg/(kW-s) — spowodo­wane stratami ciepła podczas przepływu palącej się mieszanki z komory wstępnej do komory głównej oraz wskutek intensywnego chłodzenia ko­mory wstępnej;

konieczność stosowania dużego stopnia sprężania (s « 20), w celu otrzyma­nia dostatecznie wysokiej temperatury przy końcu suwu sprężania, zwłaszcza w czasie rozruchu zimnego silnika;

trudny rozruch zimnego silnika i konieczność stosowania pomocniczych urządzeń rozruchowych w postaci podgrzewaczy elektrycznych, zwanych świecami żarowymi.