Panewki wału korbowego Kubota D1503

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D1503. Posiadamy panewki Kubota D1503 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D1503. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Zaletą układu szeregowego jest to, że cały olej przed osiągnięciem miejsc smarowanych jest nitrowany. a wiec wyłącza się możliwość zasilania olejem zawierającym większe twarde zanieczyszczenia Wadą tego układu natomiast jest możliwość użycia tylko filtrów niezbyt gęstych, gdyż w przeciwnym przypadku powstałyby bardzo dużo opory, powodujące znaczny spadek ciśnienia. Filtry olejowe stosowane w silnikach spalinowych można podzielić na pięć zasadniczych grup: szczelinowe, siatkowe, tkaninowe, magnetyczne i absorpcyjne. Filtr szczelinowy, przedstawiony na składa się z dużej liczby cienkich płytek metalowych, umocowanych razem na trzpieniu i tworzących wydrążony walec. Między tymi płytkami znajdują się przekładki w kształcie gwiazd, dzięki czemu powstają małe szczeliny, przez które właśnie tłoczony przez pompę olej może przedostać się do środka wspomnianego walca i następnie do przewodów. Równolegle do trzpienia obok warstwy płytek, umieszczony jest stalowy pręt, zaopatrzony w dużą liczbę skrobaków wykonanych również z cienkiej blachy i wchodzących w szczeliny między płytkami filtrującymi.