Cewka gaszenia Kubota D1462, D1463

Cewka gaszenia do silnika Kubota D1462, D1463.

Cewki Kubota D1462, D1463 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.

Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.

W silnikach z zapłonem iskrowym przekładnia napędu rozrządu najczęściej składa się tylko z dwóch kół zębatych. W silnikach z zapłonem samoczynnym, w których niezbędne jest koło do napędu pompy wtryskowej, zachodzi ko­nieczność stosowania dodatkowego koła pośredniego.

Dla ułatwienia ustawienia rozrządu podczas montażu silnika na kołach zębatych rozrządu są wykonane odpowiednie znaki. Rozrząd jest prawidłowo ustawiony, gdy oznakowany ząb koła napędzającego znajduje się między dwoma zębami koła napędzanego oznaczonymi takimi samymi znakami.

W przekładniach łańcuchowych stosuje się łańcuchy dwu- lub trzyrzędowe. Zaletą napędu łańcuchowego jest stosunkowo cicha praca roz­rządu, wadą zaś — zmiany kątów otwarcia i zamknięcia zaworów w miarę wyciągania się łańcucha. W przypadku długich łańcuchów, gdy rozstaw osi wałów napędzającego i napędzanego jest stosunkowo duży (np. w przypadku górnego wałka rozrządu), stosuje się specjalne napinacze.