Panewki wału korbowego Kubota D1302

W sprzedaży panewki wału korbowego do silnika Kubota D1302. Posiadamy panewki Kubota D1302 we wszystkich wersjach, w wymiarach nominalnych STD oraz nadwymiarowe (0,25; 0,50 oraz o wyższym najwymiarze).

W przypadku zakupu panewek udostępniamy wszystkie wymiary konieczne do wykonania szlifu wału.

Zapytaj również o inne części Kubota D1302. Posiadamy m.in. tulejki korbowodowe oraz pierścienie oporowe wału.

Korpus pompy olejowej wykonuje się z reguły z żeliwa, natomiast kola zębate i wałki przeważnie ze stali węglowej. W mniej obciążonych pompach poddajemy utwardzeniu przez cementację tylko czopy, które pracują bezpośrednio w żeliwie korpusu. Przy większych obciążeniach dla ułożyskowania wałków stosowane są wstawiane tuleje brązowe, a kola zębate i czopy utwardza się. Szczelność pompy i jej dobra sprawność objętościowa wymagają bardzo dokładnego dopasowania kół w korpusie. Pompy olejowe napędzane są za pomocą przekładni zębatej czołowej, stożkowej lub śrubowej.

Pompy tłoczkowe nie nadają się zasadniczo do pracy w nowoczesnych silnikach, szczególnie szybkobieżnych, które wymagają utrzymania stałego, nieprzerwanego strumienia oleju w przewodach rozprowadzających. Tymczasem przy użyciu pompy tłoczkowej zasilanie jest nierównomierne, co powoduje stałe wahania ciśnienia oleju w przewodach. Można to częściowo usunąć przez stosowanie pomp wielotłoczkowych. lecz są one zbyt skomplikowane i często ulegają uszkodzeniom.