Kubota D1105 podkładka wtryskiwacza, osłona wtrysku kapturek

W ofercie wszystkie rodzaje podkładek i uszczelek wtryskiwaczy do Kubota D1105. Oferujemy podkładki miedziane do Kubota D1105, jak i inne uszczelnienia.

Do Kubota D1105 w sprzedaży również osłony wtrysku metalowe (kapelusze, kapturki) na końcówkę wtrysku.

W celu uzyskania mechanicznego napędu wzdłużnych sań suportu należy sztywno połączyć koło ślimakowe z kółkiem zębatym za pomocą rękojeści sprzęgła. Wówczas napęd z koła ślimakowego przenosi się przez koło zębate i na koło zębate. Koło obracając się toczy się wzdłuż nieruchomej zębatki i ciągnie skrzynkę suportową wraz z suportem wzdłuż łoża tokarki. Mechaniczny napęd poprzecznych sań suportu (ruch suportu w kierunku prostopadłym do osi tokarki) odbywa się w następujący sposób: Razem ze ślimakiem osadzone jest na wałku pociągowym stożkowe koło zębate. Koło połączone jest wałkiem pociągowym również za pomocą wpustu wchodzącego w wyfrezowany w wałku rowek. Koło obracając się powoduje obracanie się koła stożkowego i kół. Za pomocą rękojeści można sprzęgnąć koło zębate z kołem zębatym. Koło obracając się powoduje obrót śruby pociągowej poprzecznych sań suportu. Śruba jest ułożyskowana obrotowo we wzdłużnych saniach suportu. Obracając się powoduje ona przesuwanie się wzdłuż jej osi nakrętki przytwierdzonej do poprzecznych sań suportu. Nakrętka, przesuwając się wzdłuż śruby, powoduje przesuw poprzecznych sań suportu. Za pomocą rękojeści można wyłączyć zazębienie się kół i w ten sposób wyłączyć mechaniczny napęd sań poprzecznych.