Wał korbowy Kubota D1101, D1102

W ofercie wał korbowy do silnika Kubota D1101, D1102. Oferujemy zarówno używany wał korbowy Kubota D1101, D1102 jak i regenerowany. Do wału zakupić można panewki wału.

Zapytaj także o inne części zamienne do Kubota D1101, D1102.

Zamocowanie pokryw odbywa się analogicznie do zamocowania głowicy albo za pomocą krótkich śrub dwustronnych, albo długich śrub łączących je z kadłubem i głowicą. Drugi rodzaj śrub stosowany jest przeważnie w kadłubach ze stopów lekkich, w których niekiedy stosuje się śruby krótkie, jednak nie są one wtedy wkręcane bezpośrednio w materia! kadłuba, lecz. w stalowe tuleje zalane lub wkręcone w kadłub. Do zamocowania pokrywy służą przeważnie dwie. rzadziej cztery śruby.

Jedno z łożysk głównych powinno być łożyskiem ustalającym, tzn. posiadać odpowiednie powierzchnie oporowe, które nie pozwalałyby na poosiowe przesunięcie walu. Górna część skrzyni korbowej powinna być szczególnie sztywna, ponieważ zamocowany jest w niej wał korbowy. W celu usztywnienia i zamocowania walu daj o się mocne przegrody, których liczba równa jest zawsze liczbie łożysk głównych, aby zwiększyć sztywność wału, przegrody wzmacnia się użebrowaniem. Sztywność kadłuba jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na zużycie części mechanizmu korbowego, a szczególnie łożysk. Dlatego, jak już wyżej wspomnieliśmy, ostatnio szeroko stosuje się odlewanie bloku cylindrowego jako całości z górną częścią skrzyni korbowej.