Rozrusznik i alternator Kubota D1101, D1102

W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota D1101, D1102. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota D1101, D1102 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.

Rozrusznik Kubota D1101 D1100 D1102

Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota D1101, D1102 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.

Doładowanie stosowane jest szeroko w silnikach przemysłowych, okrętowych, a szczególnie lotniczych i dlatego te dziedziny omówimy nieco dokładniej. W silnikach samochodowych natomiast doładowanie stosowane jest rzadko, niemal wyłącznie w pojazdach wyścigowych lub też pojazdach przeznaczonych do pracy w terenach górzystych. Silniki spalinowe nie dają się przeciążać w tym stopniu, co parowe. Powodem tego ograniczenia jest brak powietrza dla dokładnego spalenia zwiększonej ilości paliwa, oraz nadmierny przyrost temperatury spalania, szkodliwy dla niektórych części silnika. Jeżeli zachodzi zatem potrzeba większego lub stałego zwiększenia mocy silnika, jak np. w silnikach przemysłowych do pokonania szczytowych obciążeń w elektrowniach, czy też w silnikach okrętowych w przypadku bitwy lub burzy, stosuje się właśnie doładowanie.