Pierścienie tłokowe Kubota D1005

Pierścienie tłokowe Kubota D1005 w ofercie naszej firmy dla tłoków nominalnych oraz nadwymiarowych. Do pierścieni Kubota D1005 proponujemy również tłoki oraz inne części zamienne.

pierścienie kubota d1005

Pierścienie Kubota D1005 dostarczane kurierem na terenie całego kraju. Możesz też odebrać je osobiście.

Pierwszy, zadowalająco jak na ówczesne czasy pracujący silnik spalinowy, zasilany gazem świetlnym, zbudował w roku 1877 N. Otto. W silniku tym zrealizował on obieg cieplny ze spalaniem przy stałej objętości, podany przez francuskiego inżyniera Beau de Rochas (1861 r.). Silnik ten jest pierwowzorem dzisiejszego czterosuwowego silnika spalinowego.

Silnik Otta zapoczątkował szybki rozwój silników spalinowych. W roku 1879 ukazały się pierwsze silniki zasilane benzyną. Ponieważ zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej w tych silnikach odbywa się za pomocą iskry elektrycznej, noszą one ogólną nazwę silników z zapłonem iskrowym.

Nowy kierunek w budowie silników spalinowych zapoczątkował R. Diesel, który w roku 1897 (patent z 1893 r.) zbudował pierwszy zdolny do pracy silnik z zapłonem samoczynnym. Silnik ten nie miał elektrycznej instalacji zapłonowej. W cylindrze roboczym silnika czyste powietrze było sprężane tak wysoko, że uzyskana w końcu suwu sprężania temperatura powodowała samozapłon wtry¬skiwanego paliwa (oleju napędowego). Nieodłącznym zespołem silnika Diesla była kilkustopniowa sprężarka powietrza, dostarczająca powietrze o ciśnieniu rzędu 6 MPa, niezbędnym do wtrysku paliwa.